Seekord rääkisime:
1) külastuspäev partnerkooli esindajatelt
2) külastuspäev projekti esindajalt
3) "esimeste pääsukeste" analüüs ja mõttetalgud
4) kadunud on meie elektroonilised artiklid Raplamaa sõnumites
reede, 13. november 2015
Avastusretk Otepääl
Kus on Otepääl Koolmeistri tänav? Millisest uksest
sisse minna? Miks siin nii vaikne on? Oo, kuula, keegi mängib klaverit. Aga
väga vaikne on ikka. Kas neil ongi nii korralikud õpilased?
Need olid esimesed küsimused, emotsioonid, mõtted,
mis tekkisid, seistes Otepää gümnaasiumi, meie digipöörde partnerkooli
õuel. Õnneks päästis meid kimbatusest
õppealajuhataja Anneli Vetka, võttes lahkesti vastu ja näidates toredat maja.
Otepää gümnaasiumis õpib veidi vähem õpilasi kui meil. Maja on saanud uue kuue
2009.aastal ja näeb armas välja. Muljetavaldav oli keeleklass oma tehnilise
varustuse ja võimalustega, jõusaal ärgitas sportlikku vormi proovima ja kooli
aula mõjus väga suursuguselt.
Osalesime oma rühmaga Valgamaa koolide
digiorienteerumises, kus pidime
QR-koodide abil liikuma vastavasse punkti ja vastama erinevatele küsimustele
Otepää kohta. Esimese jõu saime energiasambalt, edasi läksime Tehvandi staadioni peavärava
juurde, uurisime infostende kiriku ja lipumuuseumi lähedal, lugesime Keskväljaku
lampe-pinke, liitsime ja lahutasime, aga üks punkt läks ikka kaduma. Orienteerumise
lõpus tuli meenutada „Õrna ööbiku“ sõnu ja lauldagi.
Digiorienteerumise raja mõtlesid välja Otepää Gümnaasiumi õpetajad Samsungi Digipöörde projekti raames. Rahulik ja mõnus tutvumine talvepealinna sügisvõludega tegi me põsed punaseks ja mõjus kosutavalt.
Kohtumise lõpuks
tutvustas Otepää meeskond oma tegemisi, rääkisime kordaminekutest ja
kitsaskohtadest. Ootame neid külla 17.novembril, et näidata oma digimaailma
„Videod aitavad paremini maailma mõista“.
Ülle Mäekivi ja
Maarika Lips
kolmapäev, 4. november 2015
Kokkuvõte koolituspäevast
Meie viimasel koolipäeval läks lõpuks ometi õppimiseks!
Nii palju infot ühe päevaga! Miks nii!? Kas jõuame kõik tehtud?!
Saame hakkama, sest meie jõud peitub ühtsuses ja meeskonnavaimus!
Tulevad väga töised nädalad.
Au tööle!
Nii palju infot ühe päevaga! Miks nii!? Kas jõuame kõik tehtud?!
Saame hakkama, sest meie jõud peitub ühtsuses ja meeskonnavaimus!
Tulevad väga töised nädalad.
Au tööle!
esmaspäev, 2. november 2015
DIGIOOTUS
Kui jõulude eel ootavad lapsed päkapikke, siis meie ootame novembris Mart Laanpere külla, et ikka meie digiprojekti käekäiku koolis jälgida.
Kui päkapikud tavaliselt toovad midagi lastele, siis kas ........ :) Eks, näeme!
www.paelad.eu
Kui päkapikud tavaliselt toovad midagi lastele, siis kas ........ :) Eks, näeme!
DIGIMAAILMA KODUSTAMINE
Koolivaheaja teisipäeval kogunesid ühisgümnaasiumi õpetajad arvutiklassi, et teha algust oma kooli „digipanga“ loomisega. Mõte on kodulehele koondada erinevate keskkondade ja linkide kogu ainete kaupa, sest nii ei pea pikki internetiaadresse iga kord uuesti sisse trükkima. Algus saigi tehtud.
Töötubades õpetasid Hele Israel ja
Kadri Laup kasutama Socrative´i ja Kahoot!’i keskkonda. Socrative võimaldab koostada
nii valikvastuste, pildiküsimuste kui ka vabavastustega teste. Sedasi saab kiiresti teadmisi kontrollida. Kahoot! on keskkond teadmiste mänguliseks,
kiireks ja efektiivseks omandamiseks, kinnistamiseks, meeleolu loomiseks.
Elevus haaras ka õpetajaid, kui lahendati kolleegide koostatud ainealaseid
ülesandeid. Ega peast arvutamine nii lihtsalt läinudki…
Kolmapäevastes töötubades juhendasid
Anely Pedai ja Kadri Laup orienteeruma QR-koodide maailmas ja LearningApps’i
keskkonnas. QR-koodid võimaldavad lihtsalt ja kiiresti jagada linke ning materjale.
LearningApps’is on juba olemas hulgaliselt ülesandeid ainete kaupa, aga saab ka
ise uut luua. Selleks, et töötubades
omandatul oleks kasulik väljund, olid õpetajad võtnud kaasa õpikuid-töövihikuid
ja rakendasid kuuldu-nähtu kohe praktikasse. Aega tuleb ju kasulikult kasutada…
Koolituspäevade lõpuks said kõik TitanPad’is
oma tunded-mõtted-emotsioonid kirja panna. Nii sündiski märksõnapilv:
Erinevad „kodustatud“ keskkonnad viivad järjest
lähemale meie digipöörde projekti põhieesmärgile „Videod aitavad paremini maailma mõista“.
Ülle Mäekivi ja Maarika Lips
Tellimine:
Postitused (Atom)