Menüü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Esmaspäev, 2. november 2015

DIGIMAAILMA KODUSTAMINE


Koolivaheaja teisipäeval kogunesid ühisgümnaasiumi õpetajad arvutiklassi, et teha  algust oma kooli „digipanga“ loomisega. Mõte on kodulehele koondada erinevate keskkondade ja linkide kogu ainete kaupa, sest nii ei pea pikki internetiaadresse iga kord uuesti sisse trükkima. Algus saigi tehtud.

Töötubades õpetasid Hele Israel ja Kadri Laup kasutama Socrative´i ja Kahoot!’i keskkonda. Socrative võimaldab koostada nii valikvastuste, pildiküsimuste kui ka vabavastustega teste. Sedasi saab  kiiresti teadmisi kontrollida.  Kahoot! on keskkond teadmiste mänguliseks, kiireks ja efektiivseks omandamiseks, kinnistamiseks, meeleolu loomiseks. Elevus haaras ka õpetajaid, kui lahendati kolleegide koostatud ainealaseid ülesandeid. Ega peast arvutamine nii lihtsalt läinudki…

Kolmapäevastes töötubades juhendasid Anely Pedai ja Kadri Laup orienteeruma QR-koodide maailmas ja LearningApps’i keskkonnas. QR-koodid võimaldavad lihtsalt ja kiiresti jagada linke ning materjale. LearningApps’is on juba olemas hulgaliselt ülesandeid ainete kaupa, aga saab ka ise uut luua.  Selleks, et töötubades omandatul oleks kasulik väljund, olid õpetajad võtnud kaasa õpikuid-töövihikuid ja rakendasid kuuldu-nähtu kohe praktikasse. Aega tuleb ju kasulikult kasutada…

Koolituspäevade lõpuks said kõik TitanPad’is oma tunded-mõtted-emotsioonid kirja panna. Nii sündiski märksõnapilv:

Erinevad „kodustatud“ keskkonnad viivad järjest lähemale meie digipöörde projekti põhieesmärgile  „Videod aitavad paremini maailma mõista“. 

Ülle Mäekivi ja Maarika Lips